2011. október 8., szombat

Ajándék, papír virággal

Sok- sok papírvirágot látok mostanában  a neten. (Lehet,hogy túl sok időt töltök kreatív blogok böngészésével?)

Esküvői dekorációként.
A készítésé videón is megnézhetjük.
Selyempapírból, összegyűrve
Muffin papírból
Újságpapírból tekergerve
Ezeket is tekergetéssel készültek.
Tekergetve 
Mindenütt papírvirágok
Dobozka tetejét is díszíthetjük vele.
Az újságpapír sokmindenre jó.

Nagyon tetszenek! No, nem mindegyik! Sok kevésbé tetszetőset , giccseset, szörnyűségeset is láttam. Ami mégis tetszik még ezekben is, az a sok ötlet, változatos papírok.
Miután így kiképeztem magam, én is nekiálltam.
Az apropó a legújabb kisfiú érkezése volt. A neki szánt csörgőt, és az anyukájának szánt csokit kellett becsomagolnom.
Vastagabb, jól alakítható papírt választottam, elsősorban a színe miatt.
Nagyon  egyszerű, de nem árt némi kis gyakorlat. Az eredmény magárt beszél!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése