2012. április 7., szombat

Húsvét elött- utolsó roham- before Easter

Idén nyomtatással készítettünk csomagoló papírt a Húsvéti ajándékoknak.
Nyomtattunk már ajándéktáskát is, most csomagoló papírt gyártunk.
Ehhez Szilvia, vagy Molly háztartási finomcsomagolót használunk.( Nem is tudom mi a külömbség a kettő között.)
A mintát rögtön a nyomóformának használt dekorgumira rajolom.
Az alapnak használt dekorgumi darabra körül rajzolom a tojásformát.
Erre ragasztgatom a kivágott mintákat.
Anilin festékkel festem ki a nyomóformát. Használhatunk közönséges vízfestéket is. Ugyanolyan szép lesz az eredmény. A minta szerint  szivárványosra festettem ki a formát.
 Tenyérrel könnyedén lenyomtatom. Másodszor erősebben simítom a papírra a nyomóformát. Egy festékezéssel kétszer tudok nyomtatni. Arra azért vigyázzunk, hogy ne legyen túk híg a festék.
Három féle színösszeállítással készítettem csomagolópapírt. Kék-zöld-sárga, piros-narancs-barna-sárga és egy tarka összeállítást.
A nyomtatás végeztével öblísük le a nyomóformákat.
Ebbe a hímestojás mintás papírba csomagoltam a Korall virágokat, mindenkiét má-más színöszeállításúba.
Ezzel a papírral csomagoltam be a legigazibb Húsvéti apróságot is.
Egy babásat is csináltam, a család legifjabb tagjának.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése