2013. január 4., péntek

Fűszoknya, kannibáloknak is.- Grass Skirt, cannibals well.


4. 5. 6. éééés farsang!





Végre előkerítettem a kannibál jelmezről készült fotókat!
Évekkel ezelőtt egy jelmezbálra készítettem magamnak. Az akkor még ovis csemetém is ebben pompázott.

Aztán néhány éve egy iskolai produkcióhoz készítettem 12 ilyen szoknyát. Azóta is szinte állandóan használjuk. 
Utoljára az idei szalagavatón szerepeltek.

A "fűszoknya" nagyon- nagyon egyszerű és nagyon látványos. 
Alig kell hozzá valami! Mindössze egy csomag, 5 ív közönséges csomagolópapír, egy hosszú, kb 10 cm széles textil csík. Én közönséges karton anyagot használtam. Olyan hosszú legyen, hogy körbe érjen és meg is lehessen kötni. Ezt előre fel kell próbálni. A csomagolópapírt széthajtjuk és keresztben keskeny háromszög alakban felszeleteljük, együtt mind az öt ívet.  Ezeket a papír csíkokat tűzőgéppel a textil pántra tűzzük. Több rétegben egymásra, kicsit kócosan, hosszabb, rövidebb rétegeket kialakítva.
A pánt fölső szegélyét visszahajtjuk a színére, hogy csinosabb legyen. Ezt is néhány helyen megtűzzük.
A kannibál jelmez sem bonyolult. Fekete parókát, másodjára kimosható színező spray-t használtunk. Sötét alapozót és a "tetováláshoz" fekete szemceruzát.
Még néhány kiló régi, gondosan őrizgetett bizsu és kész.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése