2013. február 24., vasárnap

Kokárda, kokárda, kokárda



Nekiláttam kokárdát varrni. Rengeteget. Nem, nem árusítom, csak kitűzöm őket az iskolám aulájában az egyik faliújságra hátha valaki otthon felejtette az övét. Az elmúlt évek tapasztalata szerint szükség is van rá.
De most, kicsit szétnéztem itt a neten. Hogy miket találtam! Megmutatok néhányat! 
Hát igen, így az ötvenedik kokárda körül már kell valami kis változatosság!
Először az egyik kedvenc oldalamon a Meskán nézelődtem, aztán jó néhány kreatív és kézimunka blogon.
Nagyon klassz kokárdákat találtam! Nem csak a formák változatosak de az anyagok is.
Kezdjük talán a két legaranyosabbal.
Mohamano kézműves boltja             OPAK iparművész boltja                 
Nagyon szép horgolt kokárdákat is találtam. Ilyenkor nagyon sajnálom, hogy nem igazán tudok horgolni. Pedig megtanultam, csak hát...
Keredit kézműves boltja   Kerteszevi kézműves boltja
Lintu kézműves boltja                             Délka alkotásai
Lássunk néhány filcből készült remekművet!
Aribarka kézműves boltja         Bogarkarika kézműves boltja
Bylessa kézműves boltja
És a gyöngyök! Imádom! De csak távolról. Ahányszor bevetődök egy hobby boltba, mindig alaposan megnézem a gyöngyöket és az a rengeteg rejtélyes fém mütyürkét. De ennél tovább nem merészkedek.

Andianyus kézműves boltja
Panita gyöngyékszerek
Összeszedegettem még néhány igazán szép kokárdát. Bármelyiket elfogadnám!
Harmoniart kézműves boltja         mesekucko kézműves boltja
OPAK iparművész boltja                                                     
Gablen alkotóműhelye
Dekorabc kézműves boltja            Hatta kézműves boltja
A végére két vidám ötlet! Szükségem is van rá. Most itt tartok.

Cukorka Sweetfabric
A legvégső esetben.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése